7 Mart 2012 Çarşamba

ŞEHBAL KÜLTÜR MERKEZİ PASTACILIK OKULU EĞİTİM PROGRAMI

Bugün Beylikdüzü Şehbal Kültür Merkezinde yepyeni bir etkinliğin startını verdik ;D
Pastacılık okulu yeni tatlar keşfetmenin peşinde olan hanımların tercihi oldu.İlginin büyük olması güzel bir başlangıçtı ve benim için de moral sebebiydi :D 4 hafta sürecek olan etkinliğimizde bana yol arkadaşı olan hanımefendilere teşekkür ediyorum..
Bugün ilk olarak şeker hamurlu kurabiye ve truffle yapımını paylaştım.İlk günün heyecanından olsa gerek truffleleri fotoğraflamamışım :D bu yüzden truffle tarifini birkaç gün sonra sizlerle paylaşacağım.

2.5 kg kuvertür çikolatanın kullanacağım kadarını ayırmak bir hayli güçtü :D olsun çikolata için değdi ;D
Kurabiyeler ve truffle hanımlardan tam not aldı hatta evlerine gittikleri gibi truffle yapanlar da var :D
Hanımlar kurabiye süsleme konusunda ilk olmalarına rağmen gayet başarılıydılar,çok eğlenceli vakit geçirdik. Eeeee tatlı yedik tatlı konuştuk ;D
Artık onlara da bir eminönü turu yapmak şart oldu ;D
Bu arada sol alttaki kalpli kurabiyelerin arasında çikolata kreması var,etrafında da şekerlemeler.Deneyin derim ;D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder