3 Haziran 2012 Pazar

TRUFFLE


MALZEMELER

200 gr krema
200 gr bitter çikolata
2 paket kakaolu baton kek
1 yemek kaşığı dağ çileği marmelatı

ÜZERİ İÇİN

Kakao

HAZIRLANIŞI

 Kremayı tencereye alıp kaynamak üzereyken ocağı kapatıp içine çikolataları kırıyoruz ve eriyene kadar karıştırıyoruz.Ardından kekleri de ufalayıp güzelce karıştırıyoruz. çilek marmelatını da ilave edip çok fazla karıştırmadan buzdolabında soğumaya bırakıyoruz.. İyice katılaştıktan sonra cevizden küçük fındıktan büyük toplar yapıp kakaonun içinde yuvarlıyoruz.Küçük truffle kaplarında servis ediyoruz ;D

 Truffle bana fazla geldi yiyemedim derseniz kakaonun içinde dondurucuda muhafaza etmeniz de mümkün ;D
Servisten yarım saat önce çıkarmanız yeterli.. Hele bu yaz aylarında kahvenin yanında bu tat muhteşem!

 Bu tarifi çileksiz de yapıyorum ama hazır dağ çileği bulunca bu şekilde değerlendirmek istedim.Truffle ı yerken çilek parçalarına rastlarsanız şanslısınız demektir ;D


2 yorum:

  1. hala aklım kalbim ve damak tadım Makaron'un tadına dair bir merakla yanıp tutuşsa da!
    truffle da ona eş değer tutulacak bir tada sahip...
    Hammaddesi çikolata olan herşey kabulümdür <3

    Ben bu leziz şeyi ellerinizden birkez daha yemek istiyorum Ferdane Hanım :)

    SENİYYE

    YanıtlaSil
  2. ne zaman isterseniz efendim ;D

    YanıtlaSil