3 Nisan 2012 Salı

ŞEHBAL KÜLTÜR MERKEZİ PASTACILIK OKULU EĞİTİM PROGRAMI 4. HAFTA

Şehbal BKM de 4 hafta süren pastacılık okulu programımız dün sona erdi.. Finali elbette ki pastayla yaptık ;D Hanımlar el becerilerini ve hayal gücünü konuşturdu! Yine çok pozitif ve eğlenceli bir etkinlik oldu,bu defa çikolata kullanmadık aa ne garip :D Vanilyalı muzlu pasta yaptık!Sınıf tam bir imalathane havasındaydı ;D Benimle birlikte bu heyecanı paylaşan tüm hanımefendilere teşekkür ediyorum,gerçekten çok keyif aldığım bir etkinlikti.İnşallah daha başka etkinliklerde görüşmek ümidiyle..

 İşte birbirinden nefis pastalar;

vee işte bu da benim papatya pastam ;D
 Bu pastada 4 kat pandispanya kullandım kocaman devasa bir pasta ortaya çıktı :D 20 30 kişilik olmuştur herhalde ;D her katında vanilya kreması ve muz var,üzerinde de şeker hamuru ve çıtı pıtı papatyalar..
Her zaman sadelikten yanayım ve tabiki lezzetten ;D

1 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor.Abartıdan uzak ama bir o kadar ben farklıyım diyor bu pasta,elinize sağlık..

    YanıtlaSil